
Vajon miért jó egy gyorsétterem láncnak ha a logoja még az űrből is látható? Kinek jó ez, az ufóknak vagy talán az űrhajósoknak? Oké hogy PR stunt, oké hogy a Weber Shandwick több díjat is besöpört vele, de legközelebb nem lehetne valami értelmesebb dologra költeni ennyi pénzt?!
Tudom hogy most abszolút magam ellen beszélek, hiszen ez egy tökéletes példája a kreatív PR-nak. Imádom a stuntokat, sőt, kitalálni is szeretem őket - igaz még csak elméletben - de ezt a KFC-s logot egyáltalán nem tartom nagy húzásnak.
A sztori röviden annyi hogy a KFC egy akkora logót épített a nevadai sivatagban ami még az űrből is látható. A 87.500 m2-es logot 24 napon keresztül építették az alapjában véve is ufóbarát 51 körzet közelében. Tudom hogy a média imádja az eféle rekordokat és nyilvánvalóan nagy publicitást is kap, ami meg is magyarázza a fenti kérdésemet. De ez valahogy csak egy újabb rekord a sok közül, amit még olyan nagyon kreatívnak sem neveznék. Szerintem az ember akkora jön elő ilyenekkel ha már más ötlete nincs, ez amolyan biztos befutó.
p.s.: már csak pár nap és feldobom a netre a Bournemouth Council-nak készített ajánlatunkat...a saját PR stunt-ommal...!:)