
"Your new experience, our new home" - áll a British Airways T5 honlapján. Ennél már csak a "Welcome to our new efficient baggage system" szlogen volt jobb választás, talán ha mást nem is, ezt az egy pontot levehették volna a siteról.
A 4.3 milliárd fontos beruházást - a zöldeken kívül - pár napja még mindenki imádta és csodálta, mára leginkább visszaköltöznének a lepukkant Terminal 1-be. Kötve hiszem hogy az az 50.000 ember akinek problémája volt/van a csomagjaival rajongna a fenti szlogenekért, az ebből eredő imagevesztést pedig nem lesz könnyű gyorsan helyreállítani.
A BA kommcsapata azért rajta van az ügyön, Willie Walsh chief executive a következő nyilatkozattal kezdte a pénteki interjúkat:
A BA kommcsapata azért rajta van az ügyön, Willie Walsh chief executive a következő nyilatkozattal kezdte a pénteki interjúkat:
"It was not our finest hour. "We clearly disappointed a number of people and we sincerely apologise," he said."British Airways has not delivered and we need to deliver," he said.
"I am accepting responsibility, the buck stops with me."
A hibák beismerése és a felelősség vállalása egyértelmű jegyei egy kríziskomm. nyilatkozatnak. Nekem eddig tetszik, well done. Kíváncsi leszek a krízis utána lépésekre is, hisz mindenképp kell találniuk valamit az image helyreállítása érdekében.
Érdekes viszont, hogy a hatalmas botrány ellenére egyenlőre esze ágában sincs lemondani.