Ugyan hivatalosan egy gyerekeket segítő alapítvány, a Sea Heart Foundation számára gyűjtenek adományokat, furcsa hogy a videókban kizárólag Algida pólós gyerekek építik a hajót. A viking hajóra emlékeztető építmény remek ötlet a figyelemfelkeltésre és a médiába bekerülésre, nem véletlenül jutott el a hír a Reutershez, majd a BBC-hez, Sky-hoz és az összes nagyobb televízióhoz.
A 15 méter hosszú viking hajót 15 millió jégkrém pálcikából építették meg és 20 embert képes szállítani. A tervek szerint Hollandiából hajózik Londonba, majd onnan a vikingek útvonalát követve át az Atlanti-óceánon.
Az ötlet jó, már csak az a kérdés hogy tényleg van-e valami köze ehhez a jégkrém gyártó óriásnak. Ha van, miért nem építenek rá kampányt? Ha nincs, miért szerepelnek mindenhol Algida pólós gyerekek? Megjegyzem hogy közeleg a nyár - legalábbis a britek szerint mindenképp - tehát lassan itt a jégkrém reklámok ideje is...! Ha pedig csak arról van szó, hogy az Algida, vagyis Unilever, valamilyen formában támogatta a kezdeményezést, az ilyen jellegű médiamegjelenés szintén okos húzás.
Az ötlet jó, már csak az a kérdés hogy tényleg van-e valami köze ehhez a jégkrém gyártó óriásnak. Ha van, miért nem építenek rá kampányt? Ha nincs, miért szerepelnek mindenhol Algida pólós gyerekek? Megjegyzem hogy közeleg a nyár - legalábbis a britek szerint mindenképp - tehát lassan itt a jégkrém reklámok ideje is...! Ha pedig csak arról van szó, hogy az Algida, vagyis Unilever, valamilyen formában támogatta a kezdeményezést, az ilyen jellegű médiamegjelenés szintén okos húzás.