PRBitches

PR. Marketing. Communication. Media. Bournemouth University. UK. London. Career. Love. Hate. Struggles. Anything else?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Public awareness

2008.02.18. 11:32 | nologononame | Szólj hozzá!

"There will also be a £1m awareness campaign that will seek to convince young people who carry a knife for safety, that it actually increases their risk of being a stabbing victim."
news.bbc.co.uk/1/hi/uk_politics/7249921.stm

"A campaign has been launched to get members of the public to report any side-effects they experience after taking medicines."
news.bbc.co.uk/1/hi/health/7247681.stm


Úgy tűnik, a britek még mindig imádják a public awareness kampányokat. Ezekre a reggeli hírolvasás közben bukkantam, kb. 10 perc alatt, és még csak nem is kerestem őket. Mindenhol ott vannak: rádió, tv, sajtó, internet, egyetemek...Valentín-nap alkalmából például a clamydiara hívták fel a figyelmet és vödörből osztogatták az ingyen óvszert az egyetemen. De ez még mindig a jobbik eset, gonorrhea elleni rádióhirdetést hallgatni reggel 8kor reggelizés közben azért nem épp szívderítő. De nem ez az egyetlen ilyen...van még Drink Responsibly kampány, amit egy részegen megerőszakolt lány történetével 'reklámoznak', adj vért,  menj el rákszűrésre, sőt még az impotencia sem probléma. Kérdés hogy hol van a határ és hogy ezek a kampányok elérik e céljukat, vagy hatalmas összegeket dobálnak ki fölöslegesen.

Tény, hogy egy átlagos brit nőnek több mint 16 szexuális partnere van mielőtt férjhez megy (vagy miután...? erre már nem tértek ki...) és az is tény hogy a hatalmas alkoholfogyasztás miatt egy szombati esti bulizás inkább egy túlélőpróbára emlékeztet (személyes tapasztalat). Nem csodálom hogy fémdetektorokat akarnak telepíteni a pubokba,az agresszió néha elképesztő és mivel a kés az egyetlen legálisan tartható önvédelmi eszköz, elég sokan hordják is magukkal. De a briteket elnézve nekem nem úgy tűnik mintha ezek a kampányok bármi eredményt is hoznának. Még csak 5 hónapja vagyok itt, de már unom ezeket a reklámokat. Sokkolni szeretnék az embereket, főleg a fiatalokat, de egy idő után már egyik olyan mint a másik és nem éri el a kívánt hatást.

És hol a határ? Mert a figyelemfelkeltésnek is megvannak a maga határai szerintem. Ez az egyik ilyen:

https://www.youtube.com/watch?v=GMP7pkmvgP4



Címkék: awareness

A bejegyzés trackback címe:

https://prbitches.blog.hu/api/trackback/id/tr28343909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása