PRBitches

PR. Marketing. Communication. Media. Bournemouth University. UK. London. Career. Love. Hate. Struggles. Anything else?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

"You're nobody's bitch" - avagy a reklámszakma szépségei

2010.09.20. 20:59 | nologononame | Szólj hozzá!

Nem hiszek abban, hogy a nagy ügynökségeknek kellene uralniuk a terepet. Egy szervezet növekedésével egyenes arányban nő a szabályok száma is. A szabályok egy idő után behatárolják a munkavégzést, rutinmunkához vezetnek, melyek a gondolkodásra ösztönzés helyett inkább gépies megoldásokat eredményeznek. És még mondják, hogy legyen jó problémamegoldó az ember. Az Advertising Age írása ugyan inkább a kreatívok szempontjából vizsgálja a kérdést, azonban jól mutatja be  a nagy ügynökségek útkeresését.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://prbitches.blog.hu/api/trackback/id/tr462310937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása