A Magyarországon is népszerű Onitsuka Tiger által megbízott Mischief PR egy furcsa ötlettel állt elő az Egyesült Királyságban. A mindössze £4000 költségvetésű kampányban okosan használták ki a cég japán gyökereit: a több száz éves múltra visszatekintő japán origami kultúrát kombinálták az online PR-ral.
A Mischief egy híres japán origami művészt, Shin Tanakat kérte fel hogy készítse el a márka vezető modelljének origami változatát. A kampányt egy önálló websitera építették, ahova a szokásos PR infókon túl felkerült maga a feladat is: aki elkészíti saját origami Onitsuka cipőjét a sitera felrakott képek és videó alapján, az megnyerheti a cipő valódi verzióját. A nyertesek kiválasztásában pedig állítólag maga Shin Tanaka is rész vesz.
A kampány nagyon bejött: 2007 augusztus és október között több mint félmillióan látogattak el a websitera, kb. 300 blogban és online cikkben említették meg az origami cipőket és 15%-kal emelkedtek az eladások. Tökéletes példája a kreatív PR-nak, ahol egy marketing kampánynáljóval alacsonyabb költségvetésből ugyanolyan, vagy még nagyobb eladásnövekedést és reklámértéket érnek el.