PRBitches

PR. Marketing. Communication. Media. Bournemouth University. UK. London. Career. Love. Hate. Struggles. Anything else?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Az origami cipő titka

2008.04.21. 11:02 | nologononame | Szólj hozzá!


A Magyarországon is népszerű Onitsuka Tiger által megbízott Mischief PR egy furcsa ötlettel  állt elő az Egyesült Királyságban. A mindössze £4000 költségvetésű kampányban okosan használták ki a cég japán gyökereit: a több száz éves múltra visszatekintő japán origami kultúrát kombinálták az online PR-ral.




A Mischief egy híres japán origami művészt, Shin Tanakat kérte fel hogy készítse el a márka vezető modelljének origami változatát. A kampányt egy önálló websitera építették, ahova a szokásos PR infókon túl felkerült maga a feladat is: aki elkészíti saját origami Onitsuka cipőjét a sitera felrakott képek és videó alapján, az megnyerheti a cipő valódi verzióját. A nyertesek kiválasztásában pedig állítólag maga Shin Tanaka is rész vesz.

A kampány nagyon bejött: 2007 augusztus és október között több mint félmillióan látogattak el a websitera, kb. 300 blogban és online cikkben említették meg az origami cipőket és 15%-kal emelkedtek az eladások. Tökéletes példája a kreatív PR-nak, ahol egy marketing kampánynáljóval alacsonyabb költségvetésből ugyanolyan, vagy még nagyobb eladásnövekedést és reklámértéket érnek el.

Címkék: pr web 2.0 japán stunt

A bejegyzés trackback címe:

https://prbitches.blog.hu/api/trackback/id/tr3435104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása